suport grup facebook

suport telefon (l-v 9-15): 0748 888 147

Întrebări frecvente

Livrare

Livrarea comenzilor se face prin curier.

Pentru comenzile cu valoare de cel puțin 200 lei (fără taxa de transport), livrarea este gratuită pe întreg teritoriul României . Pentru comenzile mai mici de  200, taxele  de livrare este de 20 lei.

Taxa de transport este valabilă pentru orice localitate din România. Livrările se efectuează de luni până vineri, în intervalul orar 9.00 – 17.00.

Timpul de transport nu depinde de Aromateria.ro, este în totalitate responsabilitatea curierului.

Toate comenzile plasate pe site până la ora 15.00 a fiecărei zile, sunt procesate și trimise spre livrare în aceeași zi; comenzile plasate după ora 15.00 se procesează în ziua următoare lucrătoare.

Nu ne asumăm întârzierile datorate aglomerării transporturilor în perioade aglomerate din an (de ex. în preajma sărbătorilor de iarnă sau de Paști, etc.).

Comenzi

Cum modific comanda?

Comanda poate fi modificată la cerere. Te rugăm să ne contactezi pentru mai multe detalii.

Politica de prețuri și plată

Toate prețurile afișate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA. Pretul de achizitie prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul achizitiei.

Prețurile nu includ taxele de transport. Taxele de transport sunt calculate de sistemul site-ului și vor fi afişate la finalizarea comenzii.

Modalități de plată

Plata produselor se poate efectua în sistem ramburs – numerar/cash la livrarea produsului, sau prin credit/debit card la plasarea comenzii online. Siguranța plăților cu card bancar și procesarea se asigurată de euplatesc.ro

Contul meu

Cum pot să mă înregistrez?

Poți să te înregistrezi pe site-ul aromateria.ro aici.

Am un cont, cum pot să-l accesez?

Poți să te conectezi aici.

Politica de retur

Potrivit OUG nr 34/2014, Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesie a bunului, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Reclamații

Cumpărătorul trebuie să efectueze în scris toate reclamaţiile referitoare la lipsuri din colet, neconformitate produse, erori de facturare, alte produse primite decât cele comandate, în termen de 3 zile de la primirea produselor. Reclamaţiile primite după această perioadă, nu vor fi luate în considerare.